Håvard og jeg bestemte oss for å kjøre oss en liten søndagstur fra Fredrikstad til Oslo i dag. Det hele startet perfekt, men solskinn og fin togtur ned. Litt tøffere ble det over Rådesletta med kuling fra nord, tøft men veldig gøy! Da vi kom til Rygge reiste jeg meg opp og trampet det jeg var god for i en slak oppoverbakke. Plutselig kjente jeg at sykkelen sviktet litt under meg. Jeg trodde det var kranken som hadde løsnet, og gikk av for å stramme den. Da så jeg til min store forskrekkelse at den ene tube'en regelrett hang i en tynn tråd! Ramma var plutselig som å som å holde i gelé! Damn! Evig bitterhet! Tror ikke det var mitt beste kjøp på ebay...

Jeg så at det var litt rust der da jeg kjøpte den, men hadde ikke en villeste anelse den skulle være så svak!
Da var det bare å karre seg ned til Moss, og labbe slukøret inn på det sure lokaltoget som snegler seg inn til hovedstaden. Beklager at jeg saboterte turen Howi! Vi tar det igjen neste helg? Et fixed tog fra Østfold kunne jo vært gøy! Bare å slenge seg med den som vil:)